lördag 22 januari 2011

Winner Of Duck Race 2010


Jag är en alltid en vinnare. Mina polare och jag brukar ha ett duck race varje sommar. Vi åker iväg till en fors några mil bort härifrån där jag o mina polare börjar pumpa upp våra ducks. Innan tar vi givetvis några pilsner o nån drink. Det blir mer coolt att ha ett duck race med lite alkohol i blodet he!he! Sen gör man sej redo och lägger in en stor snus under läppen o sätter sej ner på sin duck o glider ner i forsen. Sen väntar man bara på starskottet o när man hör det är det bara ge sej ner för forsen. Jag har vunnit duck racet 3 år i rad nu. Jag har ett knep som jag använder. Brukar smörja in min duck med olja innan start, då glider den bättre ner för forsen. Hoppas inte att mina polare Nurten, Larkos o Turbo Krull gör samma sak. Då lär jag nog inte vinna nästa race he!he! Tycker att dom som håller på med forsränning är fjollor aså ba!! För det första så har dom hjälm på sej det har aldrig jag o mina polare. Sen så sitter dom i en stor båt. Nu här i vår ska vi även ha ett race i slalombacken med våra ducks. Det kommer att bli fuckin nice aså ba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar