lördag 22 januari 2011

Min Coola Datorteklärare Ragge


Här är min coola lärare Ragge som lärde jag o min bästa polare Nurten data hösten 1995. Han är så jävla snäll aså ba. Jag och mina polare brukar vara o hälsa på han ibland. Han har inte det så roligt nuförtiden, han är nämligen sjukpensionär med en regering som styrs av moderater!!! Gillar inte moderater så mycket eftersom dom tar från dom fattiga o ger till dom rika. Och säljer alla våra företag till utlandet. För att själva skaffa sej ett palats. Jag har mycket pengar redan, men jag har polare som inte har det så fett. Min flickvän Liselotte är från östermalm i Stockholm och hon kommer från borglig familj o hennes föräldrar är moderater. Dom gillar inte mej särskilt mycket aså ba! Men det är ömsesidigt, så det är okej. När jag är dit och äter hemma hos dom typ varanan månad. Så ska man äta med silverbestick och använda servett. Sen ska man äta anklever och grodlår. Jag brukar äta upp för att inte vara oartig. Brukar be vänligt om att få gå på toalett så att jag kan spy ut skiten. Nej! Tacka vet jag ett skråvmål på Frasses. Dom kan få äta sin anklever o grodlår för sej själva he!he! Umgås tusen gånger om med en fattig sjukpensionär än med en moderat. Ragge har mycket att berätta om sin liv till sjöss där han var till Amerika o till Afrika. Jag gav han en cool keps som han kan ha nytta av. Det är en keps med gudinnan TJ från coedfeet på. Hon liknar en ung Agnetha Fältskog tycker jag o mina polare. Ragge blev så glad när han fick kepsen att han började gråta. Det känns skönt att glädja en riktig snäll och naturlig människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar