torsdag 27 januari 2011

I'm cool discjokey


Här sitter jag o göra musik med med mitt mixerbord o med virtual dj. Brukar dricka lite öl o en o annan whiskey för att få insperation. Mina polare tycker att jag är jävligt bra på att mixa musik. Jag gillar mest att mixa 70 o 80 tals musik. Det var så cool musik på den tiden. Mina polare har okey musiksmak tycker jag. Turbo Krull gillar nästan bara punk musik. Nurten tycker mest om 80 tals musik o lite 90 tals disco. Larkos vet jag fan inte vad han lyssnar på. Han har mycket trance o techno skivor iallafall. Men han är inte rädd om sina skivor. Dom ligger på varann som en kortlek, en del skivor är det snus på. Sen har jag även sett han ta upp skräp ur slasken med sina cd skivor he!he! När man kommer på party hos Larkos så brukar han spela Smurfhits o Sha-boom med R.O.C.K. När jag fester så är det med gangsta rap typ Eazy-E o Ice Cube. Tycker det är med coolt aså ba. Brudarna verkar gilla det mer än Smurfhits he!he!

1 kommentar:

  1. Äntligen en blogg med bara Jano. hoppas att det blir succe !!

    SvaraRadera