lördag 22 januari 2011

Saknar Sommarn


Fan vad jag längtar till sommaren aså ba! Kommer ihåg från förra sommarn när jag o mina polare var uppe på Korpberget en tisdag o festade som fan när det var 32 grader varmt o tittade på alla stackars jävlar som stressade o jobbade. Själv satt vi o grillade o hade många öl o dricka he!he! Vi hade med oss bandaren o lyssnade på old school gangsta rap o en massa bra musik. Vi hoppade även bungyjump från klippan som fanns där. Mina polare hoppade, men jag stod över. Tycker inte man ska reskera livet i onödan. Jag vet ju ändå att jag är en Cool Motherfucker och det vet dom flesta polare och andra som känner mej. Nu är det ju typ bara 4 månader kvar till sommaren, jag längtar som fan aså ba!! Då ska jag ta fram min svarta lamborghini o vara köra runt stan o spela högt som fan för alla brudar på stan. Ska sätta in en större baslåda i min bil nån dag framöver. Men jag har ju några månader kvar till sommaren o det är ju så fuckin great he!he!

1 kommentar: