lördag 22 januari 2011

Jano a Cool Motherfucker Screensaver 1080p


Här lägger jag upp en screensaver från min polare Nurtens sida. Det var ett tag sen jag såg den. Minns när jag köpte denna coola jacka på Piccadilly Circus i London 2003. Jag ville se lika cool ut som punklegenden Sid Vicious. Den jackan har min polare Turbo Krull fått köpa av mej för några veckor sedan. Han gillar mycket punk typ Sex Pistols o Ebba Grön. Han passar bättre i den aså ba! Eftersom han är en riktig punkare och det är inte jag. Jag är mer åt gangsta rap nuförtiden, men gillar även 80 och 90 tals musik väldigt mycket. Skulle ändå vilja åka till London snart igen. Det finns många pubar där o snygga brudar he!he! Min flickvän Liselotte vill att jag o hon ska åka dit nu i vår för att shoppa loss. Jag är inte så mycket för det där med shopping. Jag tycker att det är bullshit!! Finns viktigare saker än att ha massa prylar här i livet. Jag dricker hellre en flaska vin på en parkbänk i Hyde park eller nått. Vill inte säga till min flickvän Liselotte att jag hellre åker med mina polare till London än med henne. Det är inte så nice att säga tycker jag. Hon kan jag gärna åka med typ till Gotland eller nått. Hon vill ju dit på Stockholmsveckan i sommar. Får se hur nyckter jag o övertalad jag är veckan innan den? Jag vill att det är Varning på stan!!! När Jag o mina polare är ute på partaj he!he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar