lördag 22 januari 2011

Skåla under 100 watts Lampan


Här är ett kort från några månader sedan. När jag satt hemma hos Larkos i hans röda 70 tals kök o skålade under 100 watts lampan. Förstår inte varför min polare Larkos ska ha ett så starkt ljus i köket aså ba? Ska han sitta med en pincett o dra bort fjun från sin prinskorv eller what? Själv så föredrar jag mer mörkt ljus aså ba!! Men vet att Larkos bygger byggsatser o håller på med modellera. Så jag förstår att han måste ha det ljust ibland. Har själv byggt med det när jag var ung he!he! Minns att efter vi va hemma hos Larkos så drog vi till Nurten på efterfest som vanligt. Men där fanns inga brudar utan bara en stor LCD tv visade TJ som gjorde veck på sina fotsulen eller fötter som jag brukar säga. Tycker att det var mycket nice att titta på men jag ville ha riktig vara o inte bara titta på en tv. Min flickvän var ju 12 mil bort, så första kväll på många år fick jag faktiskt göra som mina polare brukar göra. Och det är att snyta sitt ollon i Euroshoppers toapapper. Det var inte vackert kan jag säga. Förstår mer mina polare nu hur svårt dom har det att överleva sitt ungkarlsliv he!he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar